Maddogbog d. 5 marts

Dagens måltider:
                                         Jeg startede dagen med et glas vand og kosttilskud



Mens jeg bloggede om ugens træning og vægttab, inden jeg skulle på uni, drak jeg en kop kaffe og noget mere vand

                                            Klokken 10.30 spiste jeg en omelet på uni







Da jeg kom hjem fra uni, satte jeg mig ud på altanen og læste med en kop flødekaffe og to mini-salamier(De er i øvrigt ret kedelige i smagen, og indeholder en masse tilsætningsstoffer, så jeg vil ikke rigtigt anbefale dem)


Kl. 15 fik jeg så endnu en omelet, og denne gang med en salat af hvidkål, en gulerod og lidt agurk rørt med mayo

Kl. 17:30 bød aftensmaden på boller i karry, som jeg lægger en opskrift ind af i morgen.



                                                    Og til sidst klokken 18, lavede jeg en kop te med kokosolie - jeg ville gerne sikre, at blodsukkeret kan holde sig i skak, indtil spisevinduet åbner i morgen igen :-)


Og lige her til sidst, mens jeg skriver, kommer jeg i tanke om, at jeg også har spist chokolade! Nok omkring 25 gram vil jeg tro, en gang i eftermiddags. Og det smagte skønt, og blev indtaget helt uden dårlig samvittighed!

Etiketter: , , , , ,